Kurumsal İletişim Anketi

Kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen hastanemizin bundan sonraki çalışmalarında yol gösterici olması açısından anket sorularının sizler tarafından yanıtlanması büyük önem taşımaktadır. Bu konuda göstermiş olduğunuz ilgi ve yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür eder Sağlıklı günler dileriz.
Şube Seçiniz
Cinsiyetiniz
Ait olduğunuz yaş kategorisini belirtiniz
Eğitim durumunuzu belirtiniz
Lütfen aşağıdaki ifadelerle ilgili görüşlerinizi sizin için uygun olanı işaretleyerek belirtiniz.
Mesleğiniz
Sosyal Güvenceniz
Hizmet Aldığınız veya Almayı Düşündüğünüz Servisi İşaretleyiniz
Hakkımızdaki Düşünceleriniz
Hastanemizin genel kalitesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Genel olarak, Hastanemizden aldığınız hizmeti nasıl değerlendiriyor sunuz?
Hastane karşılama ve yönlendirme hizmetlerini nasıl değerlendiriyor sunuz?
Hastanemize daha önce hiç geldiniz mi?
Hastanemiz hakkında daha önceden bir fikriniz var mı?
İhtiyaç duyduğunuzda Hastanemize tekrar gelmeyi düşünür müsünüz?
Hastanemizi başkalarına tavsiye eder misiniz?
Hastanemizden genel olarak memnun kaldınız mı?
Hasta Hakları ve Sorumlulukları konusunda bilgilendirildiniz mi?
Fiziki Ortam ve Birimler
Polikliniklerin bulunduğu yere ve muayene odalarına kolay ulaşılabiliyor mu (işaret ve yönlendirme levhaları var mı)?
Size göre Hastanenin Temizliği nasıldı?
Polikliniklerde bulunan tuvaletlerin (lavaboların vb.) temizliği nasıldı?
Hastanenin iklimlendirme (havalandırma soğutna ısıtma) durumu nasıldı?
Hasta Kabul
Hastaneye geldikten sonra muayene olmak için bürokratik işlemlere (hasta kabul kayıt vb.) harcadığınız toplam süre ne kadardı?
Doktor Muayenesi
Kayıt işlemleri sonrası doktor muayenesi olmak için ne kadar beklediniz?
Doktorunuzun sizi muayene etmesi ne kadar sürdü?
Doktor tarafından size verilen tedavi veya yapacağınız egzersizler veya durumunuz için anlayacağınız şekilde açıklama yapıldı mı?
Doktor şikâyetlerinizi dinleyip hastalığınızla ilgili sorularınıza anlayacağınız şekilde yanıt verdi mi?
Aynı rahatsızlıktan dolayı başka bir doktora muayene olmayı düşünür müsünüz?
Doktorlar size karşı yeterince ilgili ve nezaketli miydi?
Muayene sırasında; mahremiyetinize ve gizliliğinize özen gösterilip dikkat edildi mi?
Doktorunuza güven duydunuz mu? Tekrar aynı doktora muayene olur musunuz?
Doktorunuz; bir sonraki muayene kontrol pansuman değişimi gibi tarihleri size bildirdi mi?
Hastane personelleri (karşılama per. yönlendirme per. hasta danışmanı doktor diğer personel) genel olarak ilgili ve güler yüzlü davrandı mı?
Sizinle ilgilenen diğer personel aşağıdakilerden hangisiydi?
Sizinle ilgilenen personel önemli olduğunu düşündüğünüz bir soruya anlayacağınız şekilde yanıt verdi mi?
Sizinle ilgilenen personel yeterince ilgili ve nezaketli miydi?
Poliklinik Değerlendirme
Poliklinikte durumunuz ve tedaviniz hakkında yeterli bilgi verildi mi?
Hastalığınızla ilgili sizinle yapılan görüşmelerde mahremiyetinize ve gizliliğe dikkat edildi mi?
Doktorunuzu kendiniz seçebildiniz mi?
Muayeneniz sırasında sizinle ilgilenen görevlilerin kendilerini tanıtan yaka kartı var mıydı?
Tanı Hizmetlerimiz
Laboratuvar Hizmetleri nasıldı?
Tıbbi Görüntüleme / Radyoloji hizmetleri nasıldı?
Kardiyoloji Tanı Merkezi hizmetleri nasıldı?
Anjio Laboratuvarı Tanı Merkezi hizmetleri nasıldı?
Estetik Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
UYTE(Tüp Bebek)Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
FTR(Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon) Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
ESWL(Taş Kırma Ünitesi) Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
EEG ve EMG(Nörolojik Testler) Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
ODYO(İşitme Testi) Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
Endoskopi(Mide ve bağırsakların görüntülenmesi) İşlemleri Tanı ve Tedavi Merkezi hizmetleri nasıldı?
KTM(Kan Nakli İçin Donör-Torba Kan verme) hizmetleri nasıldı?
Bilgilendirme
Doktorunuz tarafından eve gittiğinizde (hastaneden ayrıldıktan sonra) hastalığınızın tedavisi boyunca yaşanabilecek durumlar için bilgi verildi mi?
Durumunuzun kötüleşmesi halinde veya endişeye kapıldığınız anda hastaneden iletişime geçebileceğiniz bir telefon-iletişim numarası verildi mi?
Genel Değerlendirme
Polikliniklerde aldığınız hizmeti genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Acil Servisten aldığınız hizmeti genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
GYBÜ(Genel Yoğun Bakım) dan aldığınızziyaretci hizmetlerini genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
KVCYBÜ(Kardiyo Vasküler Cerrahi Yoğun Bakım) dan aldığınızziyaretci hizmetlerini genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
YDYBÜ(Yenidoğan Yoğun Bakım) dan aldığınızziyaretci hizmetlerini genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
KYBÜ(Koroner Yoğun Bakım) dan aldığınızziyaretci hizmetlerini genel olarak nasıl değerlendirirsiniz?
Engelli iseniz cevaplayınız
Hastaneye geldiğinizde sizinle ilgilenen bir görevli var mıydı?
Bir sonraki Randevu alma ve muayene işlemleri için yardımcı olmak amacıyla; hastane görevlisi iletişim numarası verildi mi?
Engelli Yönlendirme İşaretleri
Engelliler için; yönlendirmelerini (Asanasör sistemi Bril alfabesi sesli uyarıkaymaz zemin işaretleri gibi) nasıl buldunuz?