Tıbbi teknolojilerimiz, uzmanlarımız ve daha fazlası hakkında yanıtsız kalmayacaksınız. Sorularınızın yanıtlarını aşağıda bulamazsanız bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Hastanemiz online randevu sisteminden (www.reyaphastanesi.com.tr) doğrudan randevunuzu oluşturabilirsiniz. Bunun yanı sıra ☎️ +90 850 473 77 77 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilir,  📲 +90 553 077 70 08 numaralı WhatsApp hattımız üzerinden bizimle irtibat kurabilirsiniz.

Hastanemize direkt geldiğiniz takdirde, ana girişte yer alan bankolarımızdan ya da ilgili bölümün sekretaryasında dolduracağınız formlarla işlemlerinizi başlatılıp, ilgili bölümlere özel randevu oluşturabilirsiniz.

Hastanelerimizde hasta ziyareti, her gün 10.00 – 22.00 saatleri arasındadır. Ziyaretçilerimiz için saat 20.00 sonrası yaka kartı uygulaması bulunmaktadır. Hastane ana giriş kapısı 20.00’de kapanmakta ve tüm giriş-çıkışlar Acil Servis’ten yapılmaktadır. Hastane güvenlik görevlisi 20.00 sonrası gelen tüm ziyaretçileri deftere kayıt yapar ve kimlik alarak, “Ziyaretçi Kartı” teslim etmektedir.

Genel yoğun bakım, KVC/koroner yoğun bakım, yenidoğan yoğun bakım gibi özellikli birimlerde ziyaret, klinik uygun olduğu zamanlarda günde bir defa 14:00 – 14:15 saatleri arasında bölüm sorumlu doktorunun sizlere belirttiği saat ve süre ile yapılabilmektedir.

Bu bölümlerimizde cumartesi günleri ise 13.00 – 13.15 saatleri arasında, her hastanın bir yakını olmak şartıyla hastanızı kısa süreli görebilirsiniz. Pazar günleri ise bu ünitelerimizin uygunluk durumuna göre, hastane gece idari amiri izninde hastanızı görebilirsiniz.

  • Hasta ziyareti ziyaret saatlerinde yapılmalı ve kısa tutulmalıdır.
  • Yüksek sesle konuşulmamalı ve gürültü yapılmamalıdır.
  • Kalabalık ziyaretçi bulunması hastalar ve ziyaretçiler için sakıncalıdır. 
  • Ziyaret sırasında hasta yataklarına oturulmaması rica edilir. 
  • Doktor kontrolü dışında yiyecek içecek getirilmemesi uygundur.
  • 7 yaşından küçük çocuklar getirilmemelidir.
  • Hasta mahremiyetine saygı gösterilmelidir.

Refakatçimize, hastasının yatış işlemleri yapıldıktan ve odası belli olduktan sonra oda numarasına göre ‘Refakatçi Kartı’ verilir. Refakatçi sayımız 1’dir. Refakatçimiz, gecelik konaklama ve yemek servisi hizmetlerinden ayrı bir ücret ödemeden yararlanabilme hakkına sahiptir.

Refakatçimiz, hekim ve hemşirelerin direktifi dışında hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır. Bu konuda refakatçiler ilgili hemşire tarafından bilgilendirilir. Refakatçimiz, hastaneye ait eşya ve malzemeleri düzenli ve temiz kullanmalı, zarar vermemelidir. Refakatçi değişimleri ya da hasta ile ilgili sorunlarda servis hemşiresine bilgi verilmelidir. Refakatçimiz, hastane görevlileri dışında, tanınmayan ve güvenilmeyen insanlardan yardım istememelidir.

Web sitemizin hastanelerimiz kısmında yer alan anlaşmalı kurumlar (www.reyaphastanesi.com.tr), sayfasında hastanemizin çalıştığı sigortaların listesini bulabilirsiniz.
 
Yerli sigortalar ile ayaktan/yatarak tedavi için gerekli işlemlere ilişkin ön provizyon süreçleri ilgili polikliniklerimiz tarafından yürütülmektedir. Planlı yatış veya işlemleri konusunda işlemden önce ön provizyon almak için gerekli prosedür başlatılır.

Hastanemizin bağlı olduğunuz sigorta ile anlaşması bulunuyor olabilir ancak bu anlaşma bazı özel şartlara tabi olabilir. Bu nedenle bu konuda hastanemize gelmeden detayları ☎️ +90 850 473 77 77 numaralı Çağrı Merkezimizden öğrenebilirsiniz.

Bunun yanı sıra poliçenizin kapsamı ve hastanemizdeki işlem ve uygulamalarının poliçeye dahil olup olmadığını sigorta şirketinizden öğrenmeniz, en doğru yanıta ulaşabilmeniz için yararlı olacaktır.

Hastalarımızın beklememesi için, geldiği gün dahil 10 gün içerisinde kontrol ya da sonuç göstermek için randevu alınması gerekmektedir.

Hastanemizin -1. katında çocuklar için özel oyun alanı ve yetkili kişi bulunmaktadır.

Kimlik belgeniz ve varsa başka hastane tarafından verilmiş sevk kağıdı ile hastanemize gelmeniz yeterlidir. Ayrıca tıbbi sorununuz ile ilgili olan tetkik, sonuç, ilaç, rapor, film vb. kayıtlarınızı da getirebilirsiniz.

Hastanemizin Laboratuvar, Radyoloji, Acil Servis, İç Hastalıkları (Dahiliye), Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları ve Kadın Hastalıkları ve Doğum Bölümleri 7/24 kesintisiz bir şekilde hizmet vermektedir.

Evet, kesintinin kısa sürmesi durumunda WhatsApp üzerinden görüşmeye devam edebilirsiniz, doktorunuz sizi bekleyecektir. Eğer kesinti uzun sürerse ve tekrar bağlanamazsanız, Çağrı Merkezimizi aramanız ve sorununuzu iletmeniz gerekmektedir.

Görüşmeler birçok branş için 20 dakikadır. Fakat bazı branşlarda bu süre değişmektedir. Ayrıntılı bilgi için ☎️ +90 850 473 77 77 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Evet, mevcuttur. Hastanemizin otoparkını ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

This site is registered on wpml.org as a development site.